Eliška Novotná: Čekárna

29. září 2020

Na dveřích čekárny mé paní doktorky je už několik měsíců umístěna informační cedule. Když jsem ji spatřila poprvé, nevěřila jsem svým očím. 

„K lékaři jen na objednání, objednávky jen telefonicky. Objednávejte se jen v nutných případech. Vystavuji jen e-recepty, požadavek telefonujte. Přijďte jen chvíli před časem objednání, v čekárně se zdržujte co nejméně a udržujte dvoumetrové rozestupy“.

Takže konec mnohdy několikahodinového čekání v přeplněné místnosti, ono to jde.

Sláva Covidu-19!

Naše výborná leč konzervativní doktorka, odpůrkyně všech technických změn, ta, která ještě před dvěma lety při zmínce o e-receptu jen odmítavě vrtěla hlavou, ta, která neúspěšně zavedla na dvě hodiny v týdnu možnost přijít na objednání za poplatek, byla nucena ze dne na den zásadně změnit podmínky svého působení.

„A je s tím, jak to teď funguje, velmi spokojená, říkala, že už to tak nechá pořád“, svěřila se mi naše společná kamarádka. Ano, i já jsem spokojená: přišla jsem pár minut před časem objednání, po zaklepání byla vpuštěna do zamčené čekárny a za chvilku byla pozvána do ordinace, ze které jsem pak vyšla jinými dveřmi přímo na chodbu.

Jen si tak říkám – kampak si teď chodí popovídat bývalí stálí návštěvníci naší čekárny?

Spustit audio