Chytá ten, koho vybral hlavní trenér. I kdyby všichni ostatní nesouhlasili, prozrazuje kouč brankářů Motoru
Hlavním tématem Sportovních ozvěn je předkolo play off hokejové extraligy. Českobudějovický Motor první zápas nad Libercem vyhrál, ale druhý ztratil. Podle čeho se realizační tým rozhoduje při nasazování brankářů?
„Myslím si, že pro gólmana není takový rozdíl mezi běžným ligovým zápasem a play off. On je ve své bublině, před každým zápasem prožívá něco, na co je zvyklý, a s první chycenou střelou bere to utkání jako každé jiné,“ komentuje trenér brankářů Motoru České Budějovice Stanislav Hrubec.
K výběru brankáře, který půjde v daném zápase na led, se vyjadřují hlavní trenér, jeho asistent i sportovní manažer klubu. Stanislav Hrubec jako trenér brankářů má přednostní poradní slovo. „Já řeknu svůj názor, doporučím, kdo by měl jít chytat, ale poslední slovo mám vždycky hlavní trenér. I kdybychom si my tři ostatní mysleli něco jiného,“ prozrazuje.
Související
-
Pozdvižení vyvolal na setkání fotbalové reprezentace Buffon junior. Přehnané, hodnotil trenér
Česká fotbalová reprezentace do osmnácti let absolvovala soustředění v Písku. Pozdvižení vyvolal příjezd Louise Thomase Buffona, syna legendárního italského brankáře.
-
Libuška opravdu nebyla vodačka, vypráví kanoista, který pomáhal při natáčení Svatební cesty do Jiljí
Vzpomínáte si na film Svatební cesta do Jiljí z roku 1983? A tušili jste, že hereckým hvězdám Libuši Šafránkové a Josefu Abrhámovi asistovali vodáci z Českých Budějovic?
-
Fotbalisté budějovického Dynama už téměř jistě míří do druhé ligy. Přesto získali posilu
Dynamo České Budějovice je v nejvyšší fotbalové soutěži poslední. Tak už to zůstane, ztráta na soupeře je obrovská. Přesto se v kádru objevila zajímavá jména.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka


Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.