Výlovy uspěly na veletrhu
S příznivým ohlasem se na veletrhu turistických možností v regionech Regiontour setkal turistický produkt Výlovy jihočeských rybníků. Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR), která ho představila, za něj v soutěži o nejlepší turistický produkt v regionech získala Grand Prix Regiontour. Odborná porota udělila těchto cen sedm.
Oceněný projekt, který by měl na podzimní výlovy jihočeských rybníků přilákat turisty, připravil Svaz měst a obcí Jihočeského kraje. Jeho cílem je stanovit jednotné formy a zázemí pro podzimní výlovy, jejichž hlavním problémem z pohledu cestovního ruchu je dosud nekoncepčnost a nedostatečná propagace. V budoucnu by měl každý návštěvník jižních Čech v informačním středisku či cestovní kanceláři získat informace o možnostech být při výlovech. Jitka Fatková z JCCR uvedla, že vedle tohoto produktu se v expozici centrály prezentovala rovněž jihočeská města, která na veletrhu Regiontour neměla vlastní zastoupení. "V prvních dvou dnech veletrhu jsme jednali se zástupci touroperátorů z Německa, Maďarska, Polska, Rakouska a Slovenska, kterým jsme vybrané jihočeské turistické produkty přímo nabízeli," řekla ČTK Fatková. Rozvoj turistiky patří mezi strategické cíle Jihočeského kraje. Roční příjmy z turistiky v jižních Čechách převyšují šest miliard korun. Až 1500 nových pracovních příležitostí a zvýšení tržeb až o dvě miliardy korun by kraji mohlo přinést plánované vybudování centra zimních sportů Chlum na severovýchodní hranici vojenského výcvikového prostoru Boletice.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Se zbrojaři spolupracujeme, říkají české banky. Spořitelna hlásí raketový nárůst financování
-
Slovenské ministerstvo kultury nemá žádný ďábelský plán, chce jen ničit, myslí si exředitelka galerie
-
Ferrari bylo horší, než očekávaly nejpesimističtější scénáře. McLaren nemá konkurenci, hodnotí Richtr
-
Rozděl a panuj. Více než sto let fungující záležitost, kterou se Putin snaží rozeštvat Západ, říká Bříza