Kaczi nadchla publikum ve studiovém sále budějovického rozhlasu svým „beskydským pop-folklorem“

„První mě napadá beskydský pop-folkor. Je tam kousek z šansonu, z folku i lidové hudby, na které jsem vyrůstala, ale ať si každý pojmenuje, jak chce.“ Tak charakterizovala svůj hudební výraz zpěvačka, hudebnice a autorka, půvabná Kaczi, která letos na jaře, přesně 17. dubna, nadchla publikum ve studiovém sále Českého rozhlasu České Budějovice.

Byla to jedna z důležitých zastávek vydařené rozhlasové tour, v jejímž rámci Kaczi představila své ještě zánovní pozoruhodné album Kněhyně, které pojmenovala podle jednoho z vrcholů jejích milovaných Beskyd.

V českobudějovickém vystoupení Kaczi nezapomněla ani na to předchozí, za které se tato rodačka z Frýdku-Místku dočkala nominace na Cenu Anděl 2021 v kategorii Zpěvačka roku.

Dvaatřicetiletá Kaczi, vlastním jménem Kateřina Kouláková, hraje na klavír, kytaru, akordeon i ukulele. Ve svých písničkách se vztahuje k osobním prožitkům, pohledu na svět nebo příběhům o přírodě a z přírody.

Na podiu U Tří lvů ji doprovodila sestra, klávesistka i zpěvačka Lucie Merta Kouláková. Ve svátečním speciálním vydání Koncertních ozvěn od Tří lvů se můžete nechat jemně vtáhnout do zvláštního vábivého světa velmi talentované písničkářky jménem Kaczi.

autor: Jiří Kasal
Spustit audio

    Mohlo by vás zajímat

    Nejposlouchanější

    Více z pořadu

    E-shop Českého rozhlasu

    Závěr příběhu staré Karviné, který měl zůstat pod zemí

    Karin Lednická, spisovatelka

    kostel_2100x1400.jpg

    Šikmý kostel 3

    Koupit

    Románová kronika ztraceného města - léta 1945–1961. Karin Lednická předkládá do značné míry převratný, dosavadní paradigma měnící obraz hornického regionu, jehož zahlazenou historii stále překrývá tlustá vrstva mýtů a zakořeněných stereotypů o „černé zemi a rudém kraji“.