Synergie koncentruje služby na jedno místo
Ve čtvrtek 14. 11. 2002 byl slavnostním otevřením zákaznického centra v Jeronýmově ulici v Českých Budějovicích zahájen projekt Synergie. Energetické společnosti Jihočeská plynárenská, Jihočeská energetika, Teplárna České Budějovice a 1. JVS se v podobě Synergie spojily za účelem zkvalitňování a zjednodušení spolupráce se zákazníky.
Hlavní přednost projektu spočívá v tom, že zákazníci mohou vyřizovat veškeré záležitosti spojené s dodávkou tepla, vody, plynu a elektřiny na jednom místě. Podle zástupců zainteresovaných stran jde v rámci České republiky zatím o ojedinělý projekt, který by měl přispět ke zvyšování konkurenceschopnosti zapojených firem na liberalizovaném českém a evropském trhu.
Kromě klientského centra v Jeronýmově ulici 19, je možné nalézt mnoho informací, ale také např důležité formuláře na internetové adrese www.synergie.cz. Na telefonním čísle 140 50, které je dostupné za místní poplatek z celé České republiky, lze vyřídit veškeré záležitosti bez osobní návštěvy. Od začátku příštího roku bude také k dispozici možnost komunika prostřednictvím SMS zpráv a e-mailu.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Není to hon na čarodějnice, ale na mě, rektor by se měl trošku ztlumit, říká Ševčík o situaci na fakultě
-
Ve školních jídelnách se vyhodí třetina jídla. Nejméně oblíbený je špenát a fazole
-
Očekávám divokou a bojovnou Tour. Závěrečná časovka bude spravedlivá, říká bývalý cyklista Tesař
-
ONLINE: Kyjev hlásí sestřelení všech ruských dronů. Po ukrajinském útoku je pět mrtvých, tvrdí Moskva