Synergie koncentruje služby na jedno místo
Ve čtvrtek 14. 11. 2002 byl slavnostním otevřením zákaznického centra v Jeronýmově ulici v Českých Budějovicích zahájen projekt Synergie. Energetické společnosti Jihočeská plynárenská, Jihočeská energetika, Teplárna České Budějovice a 1. JVS se v podobě Synergie spojily za účelem zkvalitňování a zjednodušení spolupráce se zákazníky.
Hlavní přednost projektu spočívá v tom, že zákazníci mohou vyřizovat veškeré záležitosti spojené s dodávkou tepla, vody, plynu a elektřiny na jednom místě. Podle zástupců zainteresovaných stran jde v rámci České republiky zatím o ojedinělý projekt, který by měl přispět ke zvyšování konkurenceschopnosti zapojených firem na liberalizovaném českém a evropském trhu.
Kromě klientského centra v Jeronýmově ulici 19, je možné nalézt mnoho informací, ale také např důležité formuláře na internetové adrese www.synergie.cz. Na telefonním čísle 140 50, které je dostupné za místní poplatek z celé České republiky, lze vyřídit veškeré záležitosti bez osobní návštěvy. Od začátku příštího roku bude také k dispozici možnost komunika prostřednictvím SMS zpráv a e-mailu.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Pobaltí se chystá na válku, hloubí zákopy. Putinovo Rusko tam srovnávají se SSSR, hlásí zpravodaj
-
Referendum si Češi nepřejí, nad Unií ještě ‚nezlomili hůl‘. Zároveň ani nechtějí další evropskou integraci
-
Nízké preference, velké naštvání. U lidovců panuje nespokojenost s vedením a spřádají plány na sjezd
-
Nesmíme se divit, že Romové nemají důvěru v instituce, říká zmocněnkyně o anticikanismu